合皮柏乎地吐咪

多謝各位親朋好友,靚仔靚女倍伴小人渡過今年的生日。由晚上十一點開始飲到早上五點半再食埋早餐,非常開心。也因這個生日見回很多很久不見的朋友仔。多謝大家簽名的生日card,多謝子欣的三支香蛋糕,多謝大家的芝華士。

生日出席名單:


gubi (我女友)
eric lee
子欣(eric lee女友)
渣叔
力高(渣叔女友)
燒豬
ankie
小新
小欣
大咀
阿榮
shadow(阿榮女友)
阿輝
yan(輝女友)
steve lam
阿忠
林狗
阿sam
sam(子欣的朋友)
其他新相識的朋友仔

我好驚自己打漏,因為那晚真係飲到貓貓地,在此多謝大家給我的生日。

也多謝網上朋友的祝福,今年應該係出世到而家收到最多祝福的一個生日,多謝。最多人的祝福是”好腰好腎好男人”,我想我女朋友見到應該最開心,我幫佢多謝大家。哈。

Leave a comment