若一年前我有四百萬….

早前看了一個講股票的節目,其中一個成功人士說只要選定一隻優質股,買了之後就可以放著不理升跌,因為是優質的關係它總會不停升值。

上年八月時寫了一篇,說自己六月時所選的股票已賺了50萬。今天再看,已賺到一百多萬。

假如自己當時有四百萬就好,假如我係百萬富翁,假如我有用唔哂的錢,假如我中六合彩,假如..假如…

發夢永遠係最開心,發夢過後又要繼續努力讀書。=)

1 Response so far »

  1. 1

    基金經理 Eric,

    你開間投資公司,等我投資小小落你隻基金
    度丫.

  2. 2

    Ericheuk said,

    唔好咁講,唔係真金白銀就緊係啖啖定放係度唔理佢,如果係真錢既話可能升少少我就已經放…哈哈


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

