爛gap與爛gag

今天看別人的xanga看到這句 : “我唔係一個擅於搞爛 gap 既人”。我立刻大笑了。

首 先gag解作玩笑,大部份人所講攪gag即是開玩笑的意思。而gap是解作裂口或缺口(還有另一意思,詳見下文),地鐵聽到的”mind the platform gap”。兩者串法讀音相似,所以經常聽到一些人一知半解的講錯了”攪gap”或”攪爛gap”,在xanga也見不少人寫錯。

本 人以前就讀男校,同學間特別鐘意諗邪野,不知何時在同學間gap是解作女性的生殖器宮(少許不良,但絕對沒有貶低女性之念頭。) 因此在餐廳或xanga看到別人說”佢成日攪爛gap”或”我其實好鐘意攪gap”時,我們總會望向他的女朋友微笑或是在心底大笑。

喜歡還喜歡,不要再在公眾場所或public diary說你自己鐘意攪gap,也請不要向我說你很悶,叫我攪個gap俾你笑下,在別人看來你是在攪gag。gap和gag也可以用來攪,但請分清場合。

***追加

在yahoo search”爛gap“和”攪gap“總共有百多個結果。yahoo搜尋節錄 :

  • 嗜好: 夾band,睇band show,聽歌 ,訓教,陪男朋友 專長: 搞爛gap,但d人成日都笑到癲左
  • .. 之後就pe堂… 我地係咁搞爛gap~~ 勁無聊~~~!!!
  • 大家邊食邊講爛gap! 真係笑死我! 親愛ge Honey! 無見一排攪爛gap ge功力勁左好多bo! XD (可以在日本開班授徒)
  • wei wei… 唔好咁唔開心啦.下次見到你攪gap 等你笑番呀…. (聽到你咁講,我校很多學生成日都唔開心)
  • 今天後半段的時間都花在 … 這幾天除了工作之外就是不斷地攪gap,不停地笑(估計有10 %時間都在爆笑)。多謝 … 通頂兩日多謝你不斷攪 gap XD 帶俾我們很多笑聲~ (在返什麼工?要通頂兩晚攪gap?)
  • 好 … T.T~~~ 佢地一入黎就係度攪GAP….:P. 哈!完全係一唱一和~~~ … (一看就知是熱血青年)
  • 尋晚因為GGA突然有個攪GAP大會,我地成班GAP神候選人係GGA瘋狂攪GAP,攪到一晚吹左十幾版XDDD,之後因為DR出聲制止,所以大家都收手,不過咁攪一攪,我成3點幾先訓 …
  • 睇我個樣都知我係出黎攪gap la~~~~ haha我一路講見到學生連miss 呀sir 都o係度笑~~ … (我都想見下鐘意攪gap既人係咩樣)
1 Response so far »

  1. 1

    XexeX said,

    原來咁多人鍾意搞gap,仲搞倒人地笑番。

    唔怪得之前有人向商埋天台表演啦。

  2. 2

    Ericheuk said,

    記得以前記念冊內也有一句,

    “飯可以唔食,gap唔可以唔攪。”

    問你死未…


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

